Wednesday, September 1, 2010

September suda ...

Wohohoho.....september suda...

next month october juz around the corner....cuak cuak cuak...but suke suke suke....hihihi...pejam celik pejam celik dah nak dekat dah hari besar aku n incik tunang.....wohohoho....semoga semuanyer selamat..

today setat keje lepas cuti merdeka...berbalik pada rayuan tender briefing tuh...we all masih lagi cube....dpt ke tak dpt tuh wallahualam....

and esok ada clsoing tender....so aku n click2 opis aku stayback....ni pun aku berblog kat opis...jap g kul 7 aku gerak g dagang avenue berbuke....budak2 dah booking..so menu aku hari ini juz carrot o panas,n.grg paprik jek....ok la tuh...coz tonite aku kene keje smpi dpt pricing...pastu aku ditugaskan tuk wat surat kat SUB KSM...ikotkan ajela cakap boss...tak buat kang aku kene marah....dah penat asek kene marah...mood boley hilang dol....kebaikan yg dibuat hilang tros biler ada slack...lumrah dunia.....

apa2 pun aku malas nak pikir sgt.....klu pikir sgt nti aku cepat tua....aku tak leh nmpk tua....aku kan nak kawen....kene nmpk gojes u....hahahhaha...

so dis friday incik tunang nak dtg kl...yahooo....windu cyg...2 minggu lebey dah tak jumpa...rasa mcm sebulan! ^_^

so plan dis weekend ialah berbuke kat umah aku on friday....then sabtu tuh buke dgn dak2 myvic kat hotel uitm shah alam....before that..aku n incik tunang dah plan nak shoping 1 je lagi barang yg tak lengkap.....iaitu KASUT !!!!....

lepas dah beli nanti baru la nak gubah2 hantaran...barang2 lain juz nak tmbh bantal n hiasan bilik pengantin......

hah! ckp pasal bilik pengantin.....misi aku belum berjaya.....coz misi aku tertunda kerana keje yg melambak....semuanye dan2 tu jugak dah settle cepat...hampeh btol !

uiks.....dah nak dekat kul 7...aku kene gerak neh....kang lmbt plak...okla...chalo bete...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...