Monday, September 6, 2010

Misi berjaya !!! Kasut oh kasut...

mission accomplished !!!

kasut kitaorg dah berjaya dicari......same brand..hehe...but not same color occay....but as usual..kasut lelaki mesti lagi mahal dari kasut perempuan..mencik tol....!!!

so today kasut dah selesai dibeli....mlm ni nak balik jb boleh la bawak blik brg utk next session....so nti takdela nak terhegeh2 g beli2 lagi..

and today kitaorg nak buke ber2 jer....my incik tunang nak buke kat tmpt yg dia tak pernah pegi..iaitu Cheng Ho Restaurant..kat wangsa maju tuh....dekat2 dgn wangsa walk....

buffet aritu okla...coz mcm biase..aku bukan kaki makan dah skrg...makan tu makan..tapi utk mengalas perut....aku nak mengecilkan sedikit berat badan aku neh....plus nak kawen n to be a healthy person...penat la jadi org gemok nih...

klu gemok sehat ..pantas...cargas...takpela..ni asek penat je....dah la keje aku ni memerlukan kuar masuk opis....tu seme perlukan tenaga...so aku kene disiplin diri..kurang2kan amek karbo..so far alhamdullilah aku boleh buat.....perut pun dah terasa kempis....n suar pun dah longgar...berat pun baru trun sikit....btw,aku ada target berat aku sendiri.....

lepas dah berbuke seme...kitaorg pun balik uamh utk kemas2 barang utk iril bwk balik jb...nak wat final check up....tgk list...brg apa yg perlu dibawa...

biler dah settle tuh seme...lepak2 dulu...pukul 11 lebey...iril pun nak kene gerak balik jb...coz nti lmbt2 risau plak dia ngantok..maklumla drive sensorang bakal suami aku neh....nak aku teman tak boley...aku keje esok..so ape yg aku boleh buat ialah teman dia sambil dia pasang earphone....borak2 smpi la dia smpi jb....dia gerak dari kl dlm kul 11.30...smpi jb kul 2am..alhamdullilah..selamat smpi...lega hati aku...

luv n peace....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...