Wednesday, September 8, 2010

Duit raya from boss & Cuti raya..

today is easy day....masuk opis pun takde menda nak buat dah....kepala masing2 dah buntu....apa yg dipikir juz nak balik kg...huhuhu...

aku pun tak sabo nak balik kg dah...mak abah aku dah smpi kg tghari tadik....mak cakap tak jem pon....so aku assume...esok mesti jammed giler babeng....so aku kene bergerak subuh neh....plus aku tak pose kan..so takde hal nyer nak drive....hehehe....

hari ni pun genap tinggal lagi sebulan utk majlis aku...wau wee...lagi sebulan !!!! giler sekejap masa berlalu.....semua perasaan ada...sapa yg nak smpi stage mcm ni mesti tau rasanyer mcm mana....sapa yg dah lepas tuh mesti paham...:)

so mlm ni aku kene packing brg2...then jgn lupe tgk final Qasih Ramadhan...hehe...citer yg best bagi aku...bnyk pengajaran yg ada dlm citer tuh....so touching for me...

haaaa...before dat...aku nak share yg tadi b4 balik..boss ada bagi angpow...brape isi tuh biarlah rahsia...bg aku ok la..dari takde kan...heheh....

so aku akan start cuti dari esok...9sept...smpila 14hb....then 15hb aku akan naek keje balik....bukan tak nak cuti lama...tapi cuti aku bnyk yg nak guna time kawen nanti...maklumlah....incik tunang kan org jauhhhhhh...so preparation tu kenela ado...turun naek turun naek jb kl tuh dah biase.....

so di kesempatan ini aku nak ucapkan Selamat hari raya maaf zahir batin....maaf la yer jika ada salah n silap...tutur kata n tingkah laku aku selama ini...aku hanya insan biasa yg tak lepas dari membuat kesalahan....semoga raya kali ini memberi seribu makna utk kita semua...

Selamat Hari Raya 2010 & Maaf Zahir Batin..

luv n peace frm me...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...