Tuesday, September 14, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2010

Alhamdullilah....selamat smpi ke kl mlm tadi setelah mengharungi jalan yg padat dgn kete.....seme nak balik kl dah....smpi kuar masuk jalan lama dibuatnyer.....semata mata nak ngelak jammed...takperla....akhirnya semua selamat...

so today dah masuk hari raya ke 5..kejap jer...so biler raya makin laju...majlis aku plak makin dekat..padahal ada lagi yg tak siap neh...coz busy smbut raya...hahahahha...sabo je la....takper2...balik ni aku full swing kan keje mana yg tak siap tuh....

so dis year raya adalah raya yg terakhir sbgai anak dara...next year dah bersuami...mcm mana la rasanyer yer biler raya dah ada suami...pastu balik plak kg suami 1st raya...tak ke haru biru perasaan aku...masa tu baru aku tau kenapa kita akan nangis biler tak dpt raya bersama kuarge tersyg.....tapi takperla...aku beraya pun dgn kuarge aku jugak...kuarge baru.....inshALLAH semua dipermudhkan oleh NYA...

kali ni aku balik kuale kangsor beraye...n kali ini jugak kali ke 2 raye tanpa opah..memang lain suasana nyer....suasana bermaafan dah tak mcm dulu....kalau dulu yg gaduh2 pun bersalaman...tpi kali ini..sape yg ada je bersalaman.....aku rindu pada opah aku.....aku tak dpt nak curahkan kasih syg aku pada opah....selama balik kg ni...aku tdo kat bilik dia...sekali aku pun tak pernah dpt mimpi ttg dia....mungkin aku bukan cucu terpilih...apa2 pun..aku doakan semua rohnyer di cucuri rahmat....dibesarkan kuburnyer...dijauhkan dari seksaan kubur....alfatihah utk arwah opah...we luv n miss u opah...

ok...daah....dah...nak nanges plak aku ni biler citer pasal opah...selain raya kat kg...aku pi beraya kat umah makteh penang....ada open house.....waaaa....syiookkkk...coz time open house tuh ada siti nurhaliza....perghhh....teruja kejap aku...siap bersalam bagai.....amek gambo tu dah tentu la kan...hehehe..jgn jelezz...

actually pakteh aku ni n adik beradik dia involved politik ...so ada biz link dgn dato K....so for sure la time raya dorang dtg...coz dis year kan siti raya kat sgpetani...

citer2 yg lain...aku rasa tak de yg menarik...raya mcm biase..layan tv yg paling banyak...makan tak bnyk...biase2 jek...coz nak kawen..pastu....ermmm....takde dah kot....itu jek....


okla....dats all for today...Selamat Hari Raya...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...