Friday, September 24, 2010

distribute kad kawen...


dis week aku dah bnyk distribute kad kawen....ada yg aku pos n ada yg aku send by hand...itu seme aku wat time aku ada keje luar la..time balik keje la..n time jenjalan..klu tak mana la sempat seme tmpt aku nak terjah...mana yg aku takot tak dpt tuh...aku ajak ikot fb...

then dis saturday kawen aiez kat sgbuloh...so aku boleh amek kesempatan ini utk mengedarkan kad2 kawen kitaorg....so jimat masa n tenaga gak la biler jumpe bebudak kat wedding aiez tuh nanti...cume saturday tuh aku ada fitting petangnyer....so boleh la aku jumper org2 yg sewaktu dgnyer....ada yg dok gombak tuh aku kene la singgah kejap...

so dis week keje aku banyak sgt...perut aku plak asek meragam..nasib baek ada minyak angin...nak kata salah makan...tak jugak..tapi entahlah...aku ni bnyk angin sebenarnyer....so biler angin memusing2 kat dlm perut....jawabnyer ke tandas la utk membuang nyer...takperla....at least terbuang jugak menda yg tak penting tuh..hukhuk...dah la citer pasal memerut laks....

so esok aku ada appointment di kompleks sms shah alam...meet up dlm kul 9am....pastu aku kene ke putrajaya jumpa cik shahrom mpv....aku kene siggy kat amendment amount yg silap tuh..hadoiii....leceh tol...ade jer salahnyer....lmbt lagi la claim nak masuk..boss aku dah bising2 kat aku neh...biler duit nak masuk...biler duit nak masuk..padahal dia tahu...klu tak cukup 2 minggu jgn haraplah claim tu clear...itu klu takde aral melintang...tapi if ada aral melintang mcm claim yg silap angka tuh...amek masa lagi utk clear..tahan jer la teling ko mira..

so dis week aku n incik tunang aku suke gaks bertekak....pastu baek sendiri....baek sendiri tuh biler seseorang nak bertanya sesuatu....cthnyer pasal hal2 kawen ni la....tapi incik tunang pandai pujuk...luv u..

aku terpaksa la terbaek baek dgn dia...biler dia tanya soalan yg pertama kali dlm idup aku orang ckap barang hantaran tak leh masuk masjid time nikah...ehh....peliknyer..

dia ckp klu kat johor tak boley letak atau tukar2 barang hantaran kat masjid.....juz kene bawak brg utk membatalkan air sembahyang jer nti....ehh...pelik aku dgr..n org johor suruh tanya pihak aku...mean org2 tua la kan..then mak aku cakap...takdela..boleh la brg hantaran masuk masjid....sini kl bukan johor...huhuh...tpi klu johor wat mcm tuh sorilah....we all kl ni tak tahu....tapi manatau maybe tak boleh nikah masjid if ada pekeliling menyatakan perkara2 tersebut...betul la..johor n kl..sgt lain...

ermmm akhirnya dorang pun guna pakai cara org kl....yerlah...awak kawen dgn org kl..so kene la ikot cara kl kan....hehehe...(gelak org jahat..)..huhuhu...

waaa...sudah dekat mau kul 12.30pm lor.....kene titun ni....esok aku kene bngun awal ..ada keleje jauh....nak tempoh jam...itu yg aku boring...

okla...i nak titun dulu u....c u when i'm in blog ya...

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...