Wednesday, September 15, 2010

Raya 2010- raya single ku yg terakhir....;p

huaaa.....so sleepy berkerja time2 org tgh cuti neh....tapi apakan dayo.....den tak boleh cuti lelamo...

so today keje aku....pasal hal2 maid boss aku dah settle..tggu approval baru aku leh proceed...then pasal briefing gagal tuh surat dah kuar...so jawapan yg aku dah tahu....is NO..so takdela tender submission...

so today keje bnyk mengulor kat tenet....nengok gambo2 org raye..nengok gambo2 org dpt baby baru....pastu mengomen gambor n status org...ada yg sepesen mcm aku..cuak biler hampir majlis..member aku ada yg nak kawen sabtu nih...perghh...mesti cuak tak terkata...aku doakan dorang selamat n sempurna semuanyer....berjalan dgn lancar...my pray wif u naja n aiez...:)

lagi 3 minggu plak tuh turn aku laks.....hohohoho....giler kentang tol..kejap tol masa berlalu....padahal ada lagi menda yg tak siap neh...so aku tgh speed up lagi.....semalam distribute kad kawen kat umah lama....pastu upload kat fb aku....kire ok la tuh kan..

eh,lupe nak share pic rayaku....hepi viewing..klu nak tgk yg bnyk2...pi tgk kat fb aku yer....iaitu Myra Myraz..


dis year raya kami berempat jer la..along aku n anak bini dia tak balik kg...coz turn wife dia...angah plak smpi kg lmbt....coz dia terhegeh-hegeh...

okla....aku nak siap2 balik dah..buhsan tahap gaban dok lelama kat opis yg takde org sgt neh....adioss.....

Selamat hari raya...maaf zahir batin...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...