Monday, September 27, 2010

2minggu sebelum majlis.....

2Minggu terakhir jumpe sebelum di ijab kabul...hua hua hua...

last week like heaven !!! besst sgt......spending time together wif my parents n him...last saturday is our myvic frendz wedding....Naja & Aiez...alhamdulillah...selamat suda majlis dorang...next is our turn...hohoho...gemuruh di jiwa ku ini..auwww!!!...;p

After majlis macam biase la....biler reramai dah ada kat sana..aku n iril amek kesempatan la utk distribute kad...coz aku faham...even aku dah ajak dlm fb..still ada mereka yg mahukan kad kawen...for me ok jek....alang2 dah jumpe we all kasik lor...

lepas majlis selesai.....aku ke butik andaman aku di bt caves....taman samudera...akhirnya aku menyarung baju yg sangat gojes u....ada mcm cindilele rasanyer...tapi tak dapat pakai kaler putih coz mak andam ku ni ada lah perunding ku...so dia tau mana yg terbaek..coz kita mesti nak nmpk cantik masa majlis dan juga di dalam gambar...klu seme dah putih.....mana strickingnyer...:)

so apa2 pun yg penting...si incik tunang aku nyer side dah settle....coz dia yg penting...sbb tggal 2 minggu ni...dia da tak boleh nak naek2 kl lagi dah...hari dah semakin sibuk..bnyk yg nak kene buat....

aku nyer baju for sure kene dtg lagi try coz aritu baju sanding dah okey...cume nak kene alter ikot size badan aku....sama la jugak dgn baju berinai....seme kene alter..santteek sgt kaler mlm berinai tuh...i loike so much !!!

then biler fiting tuh seme...borak punya borak....dekat 3jam aku n iril dok kat butik tuh...hohoho...giler kentang.....:)

takperla..yg penting best...aku suke....:)

then dat sunday aku n incik tunang jenjalan kat times square..saje jer cuci cuci mata....






ok la..time to work...

daaaaaaaaaaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...