Tuesday, August 24, 2010

update keje kawen..

Salamz....

entry kali ni nak citer pasal peratusan keje kawen ku..alhamdullilah...almost done..80%..cume tggal sikit2 jer lagi....aku berdoa agar semua dimudahkan oleh NYA...so semua yg dirancang berjalan dgn lancar...alhamdullilah...

semakin lama semakin dekat ticker utk hari besar aku tuh..so cuti2 hujung minggu yg ada ni aku nak selesaikan apa yg patot..coz bulan raya aku dah sure bz giler babeng nyer...mana nak g fitting baju...nak g beraya sambil mengedar kad lagi..fuhhh...bnyk yg kene wat saat akhir nanti.....tadi pun aku dah riki2 nak wat henna dgn sape...yerlah...aku teringin gaks nak pakai menatang tuh....tapi dari dulu lagi aku dah berigt utk diri sendiri....henna tu aku nak pakai time kawen nanti...so kiranyer aku dapat merasa la ea nak pakai henna tuh....heheheh..:)

diam tak diam dah genap 2 minggu umat islam berpuasa....alhamdullilah....aku belum uzur lagi...:) tapi nanti ujung2 nanti aku mesti dah raya dulu...huhuhuh...;p

okla....nak time nak berbuke ni....kita stop dulu berblog ea...nanti ada masa...kita sambung ngomel2 lagi....

wassalam....daaaaaaaaaaa...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...