Monday, August 30, 2010

KAMI dah occay...:)

Alhamdullilah...semua nyer dah settle konflik antara aku n incik tunang....legaaa...:)

bukan apa....selagi tak settle...selagi itula aku dok moody..sensitip betul nak dekat2 kawen neh...betol la org cakap....dugaan bertunang n dugaan dekat nak kawen sgt mencabar..klu sapa tak sabar tinggi n takde tolak ansur...aku rasa mungkin dah takde jodoh la....so kes aku dah selesai...kami kembali harmoni slepas semua ketidak puasan hati di utarakan antara satu sama lain......

tapi aku salute la dgn incik tunang aku neh...thp sabar dia memang aku tak leh celen...takperla...nak jadi nakhoda/kapten/ketua kuarge mesti kene sabar bnyk....tmbh2 klu dpt bini mcm aku yg kekadang ada angin tak tentu pasal neh.....huhu...

so akhirnyer rajuk majuk aku dah settle...walaupun amek masa waktu pagi sampai la time sahur utk selesaikan....

anyway cayang...baby luv u so much !! nti dis wekend kite buke together2 ea...and shoping skali..^_^

luv n peace....myra...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...