Monday, August 2, 2010

August Is Coming

Salamzzz....

Entry pertama untuk bulan Ogos 2010....waaaa....sudah masuk ogos yek...pejam celik pejam celik dah ogos...takot pulak aku rasa....mengenangkan tarikh keramatku...

Alhamdulillah selamat sampai aku dan emakku di Kl...setelah selesai majlis tahlil utk arwah opahku n atokku di kg kuala kangsar pada hari sabtu lepas...

well...biler berkumpul adik beradik mak ni..mcm2 cerita kuar...timbul...n berlaku...ermm....takperlah....asam garam adik beradik....apa2 pun air yg dicincang takkan putus.....so,apa yg aku nak cite ni bukan hal2 adik beradik emakku....ini blog aku ....so kene citer pasal aku la kan....so org lain punya citer ada tempias2 jer okeh dlm ini blog...

semalam lepaking dkt the castle...kat kg baru belakang petronas ngv....well..aku n mak end-up till 12.15 jek....coz aku dah ngantok bangatt..maklumla ptg tu aku n mak kan baru smpi umah dari kg...so aku n mak chalo dulu then tggal zdan,syera,along,k.erin n yaya je kat castle....

so biler dah balik mlmm tdi...aku boleh plak kene high beam dgn kete belakang...aku igt nak marah...biler kete tu take over aku...siap lambai2 lagik...rupenyer si dauz dak jb....dah tuko kete amek vios 2nd....n dgrnyer dia dah keje kat kl...wahhhh....idop la ko yer dauz...awek kl la ko dpt ekkk nti...

so aku pun citer la kat incik tunang aku yg aku terserempak dgn dia....so oklah...nti senang aku nak ngajak dia ke majlis aku....dah dkt...

oklaa....so today monday..dak opis pun ada yg takde...outstation tak habes2...so tggal la sekangkang kera org kat opis nih....

plua aku pun tgh having period utk sekian kalinyer.....pelik betul bulan ni...lepas dah abes period...selang seminggu lebey dtg lagik......hurmm..apakah petanda itu.....fenin..fenin.....riso plak aku...

ok...dats is for today...chaloo dulu....daaaaa

wassalam...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...