Saturday, August 28, 2010

KAMI

hari ni aku tetibe emo balik....ermm....takperla...cold down mira...ko kan wanita yg independent...berkerjaya....so please control urself....

biler aku dlm keadaan mcm ni...aku suke tgk balik gambar2 kami bersama....semua itu sangat indah n juga cara aku mengubat duka aku sendiri..itu cara aku...so kat sini aku ada letak pic dari tahun 2007 till 2010 utk d share sesama....:)
InshaALLAH setiap tahun akan ada gambar kami...akan aku cube utk berkongsi dgn dlm blog neh...

2007


2008


2009


2010


biler nengok gambar2 nih...tersentuh hati aku...yer..aku sangat2 bersyukur kerana dipertemukan dgn org yg ku sayang.....walaupun kitaorg suke bertekak...bongok membongok kan diri masing2...poyo mempoyokan diri masing2....tapi itulah KAMI..

walaupun aku akan berkahwin dgn org yg tak kaya...aku tak kesah...asalkan KAMI nti cukup makan pakai...tak meminta2 itu dah memadai..yg penting kasih sayang KAMI melimpah ruah....dan aku percaya pada rezeki selepas berkahwin...kerana berkahwin itu adalah satu perkara yang baik...so biler rezeki kami disatukan...aku berdoa agar kami sentiasa diberkatiNYA....Amin...

aku selalu berdoa agar jodoh kami dipanjangkan sehingga akhir hayat kami...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...