Friday, August 27, 2010

cuti nuzul al-quran

Hari Nuzul Al-Quran today in Malaysia..tapi yg cuti selangor n kawasan2 yg sewaktu dgnnyer....and aku tak terkecuali..coz berkerja di bawah jajahan negeri selangor..so secara otomatik aku pun cuti ler....so dpt la cuti 3 hari termasuk sabtu n ahad...

ikut plan awal...aku nak balik jb....tapi biler dipikir2 gaji yg tak masuk lagi...so aku pun kensel kan plan ituw....so lepaking umah je la...then today suppose berbuke dgn bff aku jija...tapi nak wat camner...last minit kensel..coz akak dia nak berbuke sama dgn dia..so aku mengalah jer la...next time maybe...

so today yaya ada kat umah...terubat sikit boring aku...tapi penat nak ikut telunjuk dia....dia plak suke masuk bilik aku memerintah....sebab utama bilik aku ada mekap...n laptop....bdak2 skrg dah pandai cerdik......nak wat camner kan..dah nama pun dahlia....nama dahlia ni dalam islam bermaksud yang cerdik.....so nak tak nak terima la seadaanyer kecerdikan dia tuh...baru umur 3 tahun lebey....tapi klu bercakap..mak aii mcm bertih goreng..pastu klu mngikut balik apa org cakap..mak aiii..bukan maen cepat n pantas! tapi nak wat camner....semua org syg dia....termasuk la aku even aku la org yg paling suke mneyakat dia....org yg suke dengki mendengki dia..hehehe...bukan apa...suke tgk telatah n gaya dia biler kene dengki dgn aku....yg best partnyer ....dia tak kesah org lain nyakat dia...dia tak amek port sgt.....tapi klu aku yg nyakat dia....pergghhhh....dia punya benci tak suke tuh tahap maksima....huuuu....

haaa..ni dia dah masuk bilik aku.....hadoii....nak kene pandai handle neh...kene layan kan dia dgn barang2 mekap dulu...pastu dia dah terhegeh-hegeh kat laptop aku neh......perkara pertama yg dia mintak ialah nak tgk barney.....agak2 dah bosan dgn barney.....dia nak tgk upin ipin.....tapi aku taw..itu semua alasan dia.....sebenarnyer dia nak menaip mcm aku menaip kat laptop nih...biasela budak2....suke wat perkara yg org besar buat...

okla....aku dah tak leh nak taip lelama neh....dia dah menyendeng yendeng kat aku nak nak tekan smua punat yg ada....kang rosak plak lappy neh.....okla...adios amigos....

cau cin cin....daaaaaaaaaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...