Tuesday, August 3, 2010

Got my new camera memory card

Salamm.....

Yeeeaaaa....dapat yg baru punya memory card camera aku....huhuhu..tapi yg lama under repairing..coz nak balik pictures2 yg ada dlm memory tuh...so technician tu ckp dia nak transfer kan pic tu seme dalam cd...hopefully dpt la pic2 tuh coz dlm tu kan ada pic celebrate bufday tunangku yg tersayang...miss the moment...

then,mak n aku tak sabar nak ke Sarawak...our trip on dis friday...yuhuuu...hopefully semuanya selamat...amin...nanti kita share our trip story n pictures dlm blog ni ea...
okeh...others...haaaa....dis entry jugak aku nak citer pasal kad kawenku...tadi incik tunangku mengemailkan artwork utk majlis kami..bnyk amendment yang dibuat...maklumlaa...menda tu seme kan kene check carefully...so finalnya artwork dia belum show to me..plus map...

our wedding card ni simple jek...nak cut cost...jimat selagi boleh berjimat..coz bnyk menda lain lagi yg memerlukan duit...plus card ni pun incik tunangku yg buat..yerlahh...dah alang2 incik tunang aku ni bukak printing n advertising...so buat la sendiri kan...mana yg kita boley wat sendiri kita buat....^_^
then biler dah settle n final seme artwork kad kawen....baru leh proceed utk printing part..printing part leh take time...kalau tumpu bebetul boleh siap dlm seminggu dua...so plan aku...biler dah siap part kad kawen....aku nak tgk artwork banner n bunting..lepas dah siap seme baru aku rasa lega sikit...maklumlah...counting days aku makin dekat..risau dbuatnya....tinggal 2 bulan 6 hari jek lagi...puasa..raya ...dah majlis....fuyooo....cuak aku rasa....

tapi apa pun..aku tak nak kelam kabut last minit...memang aku tak suke...coz mesti ada menda yg aku plan nak buat then last minit tak dapat buat....nmpk aku mcm cerewet tapi sbnrnya aku ni nak menda selesai dgn baik jer....so aku doa2 semuanya dipermudahkan oleh ALLAH swt....amin..

selain dari tu jugak..aku harap aku dpt buat apa yg aku nak buat utk wedding aku...yerlah..doa aku biarlah aku kawen dgn khairil ni smpi akhir hayatku...penat tau buat keje kawen ni....aku involve dari semua aspek...dari segi catering...pelamin..photographer...goodie bag...bilik pegantin...kad kawen...souvenir...termasuk la honeymoon pakej..tu seme keje aku.....seme aku terlibat..bukan sebok nak buat...tapi memang takde orang lain yg boleh diharapkan...aku ni dah la anak tunggal perempuan...so semua perkara aku kene amek tahu...dah la time abg2 aku kawen dulu aku pun tukang sebok..yerlah....aku la driver mak aku nak kemana2 masa wat urusan keje kawen 2 abg aku tuh....urusan side lelaki pun aku teribat...abg2 aku tuh tahu kawen je biler dah time...dorang mana nak sebok2 pasal hiasan hantaran ker....goodie bag ker...hiasan bilik tidur ker...souvenir ker...tu seme keje aku n mak aku....tu pasal dulu bler aku ckp aku sebok wat urusan kawen abg aku bebudak sound aku....mengalahkan keje kawen sendiri....

takperla...tu seme pengalaman...yg boleh mendewasakan aku...bersyukur....amin..
okla..bnyk plak aku membebel...my fav citer dah start..Supernatural...wait for me....weehoo..

dats all for today...wassalam...daaaaaaaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...