Thursday, August 19, 2010

Ramadhan 2010

Salamz...

Alhamdullilah....aku dipanjangkan umur oleh ALLAH swt kerana mengizinkan aku untuk menikmati ramadhan kali ini...maaflah kerana dah lama tak hapdet blog ku ini....aku baru masuk keje semalam ...selepas seminggu outstation ke JB n BP....bnyk giler keje skrg yg nak kene settle.....nak pengsan jer tgk...semua nak cepat jek..

malangnyer kesihatan aku tak mengizinkan....aku leh plak demam smpi hilang suara....demam ni pun aku lawan.....coz aku dah outstation....tak kan nak biar apai wat keje sensorang...tak bagus la...kita keje biar sama2...so takdela dia rasa aku curi tulang..tapi,apa2 pun aku gembira coz my future mother in law jaga aku dgn baek....dia masak lauk2 utk org sakit..ohh..so suweet..thanks mak...hihih...lama jugak la aku stay JB...rasa macam dah dok sana...huhu.siap pegi terawih sama2 dgn mak....sembang2 dgn mak..baring2 tgk tv sama2..untung aku dpt mak mentua sporting....takot jugak biler dgr org citer2 dulu...mak mentua ni cerewet..tapi biler part aku..alhamdullilah....dpt yg baek2 jer.....:)

Diam tak diam dah 9 hari umat islam berpuasa..semakin lama semakin dekat hari besar aku tuh....huhuh...mcm2 perasaan ada biler memikirkan hari itu...tapi apa2 pun aku kene settlekan mana yg tak settle lagi...

so mira...keep up the gud health n workig hard !!!! so di bulan yang mulia ini..marilah kita semua meningkatkan ibadat kita....jaga tingkah laku kita n elakkan dari melakukan perkara2 yg tidak elok...

Selamat berpuasa...^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...