Tuesday, September 25, 2012

Syahmi with Acu Zidan..

Malam tadi pergi Pasir Gudang..g jumpa adik bongsu....
dia ada game mlm ni kat Stadium Pasir Gudang..Liga Piala Malaysia...
Selangor vs Johor FC....so mlm tadi Selangor team lepak kat Hotel Selesa...

1st time aku pergi hotel tu and bandar Pasir Gudang..huhu....
macam tu ekkk bandar dia...lenggang jerr....
lagi satu bab nak makan susah sikit kat sana......kedai makan tak bnyk waktu mlm.....
last2 asben call kawan dia tanya mana kedai makan yg ok sikit...
then kawan dia bgtau kat area Komplek Pusat Bandar ada kedai makan yg ok laaa..

so kitorang pon makan ler kat situ.....

aku makan sup tulang wif nasi putih....asben makn roti tampal and adik aku order Nasi Goreng Kg with telur mata...then air barli suam 2 dan air asam boi 1..total dalam RM20.20....so bg korang mahal ke murah???

Syahmi mcm biasa akan mkn dgn aku lerr..aku kasi nasi putih n kuah sup tuh...nak bagi daging tu takot dia tak hadam sebab liat sikit utk toddler mcm dia...so daging tu aku je bedal...hahahha....

Actually adik aku rindu dgn Syahmi ...tu yg aku pujuk asben pegi kat hotel jmpa Acu Syahmi ni....


 pandang apa je la tuuu Syahmi oii...


 hahh..ni tgh berborak dgn acu ...tpi borak cara dia laa..;p



 dah mula tak senang duduk...sebab nak lepas...



 acu pujuk dodoikan....





finally...lena di dakapan Acu dia....


at least dpt la dia lepaskan rindu kat anak buah dia neh...

Hurmm..and againn..i miss my family members...:(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...