Wednesday, September 5, 2012

Balik ke sarang suda...

Assalamualaikum...
Waaa....pulang ke sarang jua semalam....
sangat letihh...tapi best sbb dpt balik KL...okla dpt lepak dlm 4 hari..
yg tak bestnyer bnyk la plakkk..sbb aku tak dpt jmpa BFF aku jija.
dan salah satu makcik yg tertua dlm family mak aku telah mengadap Ilahi di HKL di pagi Isnin...
Al fatihah utk arwah "MAKWE"...itu panggilan kami kepadanya...

lepas tu bnyk tmpt aku tak dpt nak ziarah...SBB??
sbb cermin belakang tepi kete aku pecah....ada tompokan balingan batu disitu..
sori la tak ingat nak amek gambar..sbb asek terbayang duit yg akan melayanggg..
haihhh...dah la kene kat N9..nasib baek tak tido sana..
so esoknya pi repair cermin..tak pasal  melayang rm280 utk cermin..campur tinted bagai total RM 530 !
Danngggg hambeekk..mengalir bak air paip je duit tu keluar kann....:(
So bulan ni kene jimat cermat la....bajet da lari ke cermin kete..:(

Okla..nanti aku hapdet pasal raya di KL & N9 & Pahang...sana sini sinun....
pastu pasal progress hero kecik aku..
semalam dia checkup setahun..ada injection..

Arini masuk opis keje berlambak kat meja..
then dgn email lagi..so bokojo la kito sekueknyo...

Till then to be cont....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...