Monday, September 24, 2012

sedap plak makan ketam...

Semalam weekend waktu siang memang aku dan Syahmi jer.....
Ayahnya kul 8 pagi dah kuar sebab ada keje..tpi tgh hari dah balik...
so semalam aku masak simple jer...plus ada org kasi lauk tambahan...so tak yah aku masak beria..
just masak ayam masak perak ,sayur kacang buncis,ikan kerisi grg..
then nak tau x lauk apa kitaorg dpt lunch tu?

ta raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....





ketam masak lemak cili kering...



lauk tu dari akak bibah...
aku ni susah nak masak ketam kat uma ..sbb aku n asben bukan peminat ketam..
tapi bila sekali sekala makan...sedap lerr pulak..huhu..
siap asben request  ketam masak tomato next time..
huh...yelah..akan dibuat...tapi time weekend je la yer darling..huhu...

semalam goda asben ajak g Nusajaya ..tapi nan adoo....alasan dia.."ramai laa.."....."jammed laa.."....
last2 lepak jer kat umah..

biler dah lepak kat umah..Syahmi la jadi mangsa....hahahah...

nah tgk ler muka marah Syahmi kene gomol dgn ayah dia..






Sekejap betul masa berlalu...kejap kejap dah hari Isnin...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...