Wednesday, September 5, 2012

Syahmi raya sana sini....

Bulan september sudah kan....
So sabtu last week kitaorg baru nak beraya rumah atok kat Jln Kuching...
iaitu ayah kepada bapakku.....

nothing happening pon sbb kat bandar je pon...plus dah 2 minggu raya..so suasana suam2 jer..
tapi meriah bab collection utk syahmi..hahaha..mak dia ni lebey tauuu..
coz dlm rumah tu ramai..so dlm satu rumah syahmi boleh wat 3 collection sekaligusss...
huhuhu..

lepas dah beraya rumah atok tu...
aku beraya plak kat umah makcik aku kat Sentul..
lepas berada di Sentul...aku bergerak pulak ke Setapak....
Setapak meriah ckit suasana nyer sbb ada budak2 kecik...
Syahmi suke lerr if ada budak2...dia tgk je dah teruja...tapi biler aku lepaskan dia tu aku tgk2 kan jgk..
manatau dia di tolak oleh bebudak tu ker..wisau aku...budak tgh syok maen mana nmpk dia..
syahmi je terhegeh2 nak join the club..huhu..
sabo yer syggg,,,,awak kecik lagi...tak terkejor....

lepas ke Setapak ...kitaorg end up balik sbb dah ptg..aku dah penat pon ado...
so mlm tu tak kemana...coz mak aku dah nak siap2 pegi tgk game mlm tuu...adik aku ada game..
Piala Malaysia kan dah start..so busy ler acu syahmi tu...Hopefully Selangor dpt la ke next stage..
aritu dia dpt maen dgn syahmi pon kejap je aritu...busy betol acu kan..training sajerrr...

So mlm tu kami hanya lepaking di rumah  jer...nak kumpul tenaga nak pegi Pahang next day nyer..
Yup !...Ahad tu kami akan ke Pahang , N9 dan kembalii semula ke KL..

so next entri okeh ....!..:)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...