Monday, September 17, 2012

beransur sembuh...Alhamdulillah...

hari Sabtu hari aku menjaga dan mengawal suhu badan Syahmi...alhamdulilah ada perubahan pada diri dia..
Demam semakin kebah..dan lasak kembali mengawal diri...tapi merengek tetap adaaaaaa.
demam2 pon dia tetap lasak...cuma lasak dia tak seaktif bila dia tak demam la kan....

pastu asek nak mendakap je dgn aku...tak nak berengang...sampaikan aku hanya boleh ke dapur n  masak pada kul 3ptg okeh...hadoiii...tu pun dpt masak bila dia betul2 dah tido...

nasib baek ayah dia takde kat umah time tue...nasib la ayah awak keje ...if tak mcm mana la aku nak masak..dah kalau dia asek tak nak berengang jerr....masuk angin keluar asap jer la ayahnyer nti...
huhuhu..
tapi apa2 pon aku suke sgt dia dah okeh....sgt2 bersyukur Alhamdulillah...walaupun mood dia sedikit kureng...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...