Tuesday, September 11, 2012

si dia memang cemburu...

cemburu..itu ungkapan utk syahmi...huh..
sebab..bila ayah nak bermanja manja baring kat mama dia neh..
dia mula jelez hokay....
padahal dia tgh maen kat ujung sudut ruang tamu tu..
sekali bila dia nmpk ayah dia baring kat mama dia..
so dia pon dtg meluru kat aku neh n baring ikot suke dia jerrr...janji dpt menyelit jugak kat aku..
alahaai...kelakar betol tau bila tgk gelagat dia...pastu ayah dia plak suke menyakat...
hah..lagi la dia dok je baring kat situ sampai ayah dia bangun....pandai jelez dah tu...

itu belum kira aku dok pegang baby lain jap..dia pon sebok nak impit2 kat aku...alahai..Syahmi.. syahmi..
memang tak boleh ada adik lagi la kannn....hehehe....tunggu 3 taon la yer...senang sikit gap 3 tahun nih..
awk dah bijak...so bila nak handle adik dia tak pening kepala dgn dia lak...wahhh..verangannn betol..huhu

tapi biaselahh..pasangan mude mcm kitaorg ni suke family planning..waaahh..pasangan muda gituwww....
ferasaaannn...hahahhaa..but seriously memang kitaorg merancangg..sbb baru beli rumah...
so bnyk sgt komitmen...so kitaorg kene ada tempoh bertenang dulu...huhu
biler seme dah ok..baru la boleh pikir tang nak tambah family members...
tpi klu dah rezeki tak tolakk...:)

lagipon zaman skrg ni biler ada anak ni kene pikir quality nyer...
bebudak zaman skrg kos pembelajaran tinggi...
itu ini nak kene kasi dorang belajar...
so haruslah merancang sistem kewangann..
klu anak ramai terabai tak baek jgk kann..
mereka tu kan amanah Allah..

ehh..dah dah melalut la aku neh...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...