Monday, September 10, 2012

dia dah pandai pegang ....

ni nak citer pasal anak bujang..syahmi ler apa lagi..lately sejak dia dah setahun..aku perasan menda baru dlm diri dia...nak tau apaa???

hah...dia dah pandai pegang...


nak tau pandai pegang apa??....pandai pegang " angry bird" dia lerr...biler bukak pampers tuko...sebok je tgn tu nak mengentel kat " bird" dia...aku haiipp kan aje...dia pandang n gelakkan aku...dia igt aku main2 dgn dia ler tuuu...

pastu bila mandi pon sama...siap pegang2 then tgk..hahahha..aku rasa dia tatau ape kebenda tu kot...apa la yg bergantong tu yerr syahmi..tarik2 tak dapat...alahaii..kelakar la aku tgk anak bujang aku ni...yelahh..nama pon baby lagi..apa la yg dorang tau..

takper..soon u will know la dear...slowly slowly...eaaa..

aritu masa balik kl...aku citer kat opah dia....bantai gelak mak haku tuu....mau tak nyer...syahmi siap buat demo masa kat umah sana biler time nak mandi...so citer aku tu berdasarkan fakta..huhuh...

syahmi ..syahmi...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...