Monday, July 2, 2012

Pesta Perabot @ Danga City Mall JB

semalam pegi Danga City Mall bawak Syahmi jalan jalan bagi tgk dunia sikit...
kebetulan ada Pesta Perabot..so boleh la kitaorg cuci cuci mata jap..
mana la tau lastday ada brg yg mur mur punya kan...
biaselaaa. nak jimat..nak simpan duit renovate umah...huk huk huk....;p
tapi malangnya takdo...so cuci mata je laa.

Pesta Perabot tu tak menarik sgt...yg menarik nyer kedai2 kat lobby tu dah mula jual baju2 raya...wahh..teruja aku nengoknya...baju melayu budak2 la yg aku tgk kann...
hehehhe...agak murah laaa...lingkungan 30-50...paling mahal pon tak lebey 50 hengget laa..
tapi ntah laa..aku takde experience beli baju melayu anak neh..maklumlah...baru ada anak sorang...
so tak tau murah ke tak baju2 tuh...tpi aku tgk je la..beluma da mood lagi nak sopin raya..
tggu bulan puasa kot nak pegi beli..maklumlaa...baru rasa syiok sikit...
utk syahmi mama boleh kan ajer yerr...tak larat pun kene larat tuk awak...
tu yg teruja nak beli keperluan dia saje...sampai keperluan aku pun asek nanti..nanti..nanti...
klu bab syahmi..lajuuuuuuuu je nak pegi beli...alahaii...jiwa mak mak betol la ko ni mira....
padahal umur belum masuk 30 lagi neh...huhuhu...

kat tepi2 jalan bnyk bunting neh..tu yg singgah jap..sbb tak tau nak pegi mana..




ini tmptnyaa...


Danga City Mall

Actually tmpt ni dah bnyk kali pegi...tapi tak bnyk kedai yg dibuka..tak tau apa sebab....mungkin tak sepopular CS ataupun Angsana kot....wallahualam..
tu pasal kot management dia asek dok buat exhibition,pesta dan event2 yg boleh menarik pelanggan dtg ke mall nih..

So masa tgh cuci cuci mata tuh..aku terbeli la towel mandi 2pcs 19 hengget dlm pameran perabot tuh...saje je wat tambah2 koleksi ...biasela...rumah kitaorg tak bnyk towel...aritu segerombolan kuarge aku dtg...ngam2 je towel yg ada...nasib baek ada yg bawak dari uma...huhu..klu tak terpaksa pakai selimut..hahahha...takdela..men men jer..;p

eh,kali ni lupe nak amek pics syahmi...sebab dia tertido dlm stroller dia...

balik uma dlm kul 9mlm..lap2 bdn syahmi, tkr baju tido..kasi syahmi makan..kitaorg makan...pastu syahmi nenen sikit..pastu kebabom tido..zzzzzzzzz....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...