Monday, July 2, 2012

Muvee Link ~ part 1 ~

last week takde keje sangat...so bnyk melayari utube tgk muvee yg ada org haplod kan..
terima kasih daun keladi..klu sudi upload la lagi...
bukan apa...kesian kat org2 yg nak g tgk muvee tapi tak dpt..
org tu salah sorangnyer aku la kan...
dpt asben yg bukak kaki wayang...then nak tgk wayang pun time citer tertentu jer....
mcm citer transformers...citer lawak2 gelak2 sampai tergolek n terkeluar anak tekak ...yg mcm2 tu dia mau la...yg aku ni biler ajak g tgk muvee gelak kuat2 nih wat aku rimas la plak...tau je la..suara asben aku nih..
klu dpt gelak mcm gegak gempita dibuatnya...takot kene pelangkong je dlm tuh...

so alkisahnya dpt la aku tgk muvee upload ...

meh aku nak share link2 dia..tak salah kannn aku kasi link dia?

klu letak link ni kene saman ker?

uisshh...takot jgk aku..tpi takperla...menda ada dlm u tube je pon..

klu salah..tak leh click..maknanya salah la tuh...means da kene remove..tapi klu bleh click n tgk muvee tu..still ok la tuhh...hehehhe..

tapi klu ada duit lebih nak bayar astro first apa salahnya...aku malas nak bayar kat situ..coz monthly bill astro pun dah tinggi ...huhu..so inilah alternative aku.....at least aku tgk !..:)

1. Bujang Terlajak
2. Azura
3. Chow Kit
4. Aku Ada ? Kau Ada ?
5. Gerimis Mengundang

So Selamat nonton !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...