Thursday, July 19, 2012

Bila mama masuk bilik air..

ni lagi satu kes...bila bab nak masuk bilik air mandi  nak g keje pagi jek si kecik mesti terjaga dari tido.
telinga lintah betol...
dah tu nanges2 mcm aku nak kene hukum bunuh dlm bilik air tuh...alahaii
aku rasa dia tak tau apa kebenda kot bilik air tuh...
padahal aku dok mandikan dia dlm tu ler...
tapi budak kecik..ape dia tauuu...
so bagi dia....dia sayangkan mama dia kot...
sbb bila aku masuk dlm bilik air tu sah sah dia dah tak nmpk aku kann..
so dia assume aku tinggalkan dia letew...
tu yg wat dia melalak nyanyi lagu Hawiee...

bila aku masuk bilik air jer...mesti dia nanges kuat2 punya sambil leleh2 air mata dia...
hingus segala keluarrr...
mcm sedih sgt mak dia masuk dlm tuh..
alahai bujang mama neh...
bila aku masuk bilik air tu bukannya takde org jaga..
ada je ayah dia dok jaga dia masa aku mandi...gilir2....
tpi dok nanges jgk....
bila dah dlm bilik air aku takde la nak mandi ala ala putri gunung ledang lah kannn...
kene la mandi sepantas kilat....
bila dia nmpk aku kuar bilik air jer...
pandai lak berenti melalak dan dia punya muka..
tersenggihh t'senyumm2 kat aku..hisshhh..si kecik neh kann...
maen maen ea dia...
terus mooad aku nak marah klu dia dah buat  muka mcm kat bawah nih..
hati boleh cairrr woooo....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...