Tuesday, July 3, 2012

5 years knowing u & me..

juz nak share...1 hb July aritu..genap 5 tahun anibeseri perkenalan dgn incik asben..
hahhhaa..kelakar kan...itu pun nak igt bagai..
ntahla..bagi  setengah org mcm tak de menda..tapi bagi aku...itu salah satu kenangan...
dan sentimental value utk aku..

then aku bgtau la incik asben pasal hari tu...
"abg, arini genap 5 tahun kita kenal"...

then dia jawab apa tau

" a'aaa..kenapa.." (dlm hati aku bercakap)..ehh...jawab tu je?

pastu mlm nak tido pun aku dok ulang menda sama..

dia still wat muke sadin....

so conclusion nyer..incik asben aku tak heran bin ajaib dgn tahun anibeseri perkenalan tuh..

ataupun nak cover macho..tak nak tunjuk yg dia pun igt gak ker..wallahualam..

tak kisah la banggggggg......"pokok dek kau laa.."- bak kata org n9...

klu korang lak..camne...ce citer ce citer....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...