Friday, January 28, 2011

hasben is here n balik kg N9 timee...

assalaamualaikum..........


waaahhh.......jumaat suda...aku sukeeeee jumaatt....hari yg paling aku sukeee......coz next day nyer coti.....coti adalah hari best utk aku.....kui kui kui.......

today en.suami sy akan pulang ke sarang di sungai besi...waahh...syiokk.....windu incik suami ku ituw....rasa nak tarik2 je telinga dia......;p

esok hari kami sekuarge pulang ke kg n9 utk menghadiri majlis perkahwinan sepupu bapak aku....@ 2 pupu aku lerr ekk......yg kawen tuh anak sepupu bapak aku...seperti yg diberitahu,yg kawen tuh anak no 3..waahh....langkah bendul suda.....kakak dia yg 2 org lagik tu belum kawen lagik..takperlaa....rezeki jodoh semua ni di tangan ALLAH.....ada jodoh akak2 dia tuh nti...cume lmbt dgn cepat jer...yg penting kita berusaha......pasti ALLAH mengetahuinya.....

wokey.....today pagi aku terlewat ckitt masuk opis.....coz biaselah.....mslh ibu mengandung neh....akan bangun lmbt biler tdo lmbt.....pastu terkedek2 bersiap....plus jalan kat mrr2 jammed...so masuk opis pun kul 10am ler jawabnyer....nasib boss besor takde.....balik kg..wahahhaa....lagi meriah ler we olss kat opis neh.....;p

menu lunch aku arini ialah mihun grg masakan ibunda....so aku kenyang ler......jap g masa utk aku tido2 kejap...nunggu dak opis balik semayang....coz nti dia leh cover time aku titun....hiks....

btw,aku skrg dlm misi mencari supplement utk ibu mengandung....such as ubt utk kalsium baby..pastu nak carik supplement utk otak.....bukan apa..its time to find out...coz kandungan aku nak masuk 3 bulan....dimana tulang2 anak aku dah mula ada.....waahh...bestnyer anak aku dah ada tulang....

nti mama carikan supplement utk baby yerr.....gimme time occay....




oriteeee......dats all for this hour......we catch up laterr....mesti ada entri yg best akan menyusul.....coz esok aku balik kg.....so bnyk cikit menda nak bercerita.....hehhe....



ok...da...........wassalam....


note: saya doakan ayah my bestfrend jija sehat ....amin...

luv 3 of us....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...