Saturday, January 1, 2011

Salam 2011..01-01-11

Assalamualaikum.....

Selamat tahun baru 2011......waaaa...kejap yer da masuk tahun baru...jom kita mulakan hdup dengan azam baru....itu common yg org selalu cakap la kan.....so for me....bnyk menda yg aku n incik hasben kene lalui...semoga tahun ni memberi rezeki yg melimpah ruah utk kami sekuarge..diberi kesihatan yg baek....dan dirahmati oleh NYA.....amin..

lately dah lama tak hapdet blog....busy habeskan cuti ujung tahun....plus kesihatan tak mengizinkan....kami suami isteri asek sakit jer.. demam....batok....then aku mabuk...ohhhhh.....betapa susahnyer nak jadi ibu...tpi takper....itu pengalaman utk aku.......

actually pengalaman semasa preggie ni besttt......macam princess......then suami bertambah syggg.....dan aku sgt bertuah.....n hepi coz incik hasben sgt memahami......so far bnyk menda dia buat utk aku tatkala kami berada bersama.....oh indahnyer....n the best part is....biler time nak tido jer n bangun pagi...incik hasben akan dekatkan telinga nyer kat perut dan bersembang dgn baby.....sooo tacing tau u olls....i luv my hasben..

malam tahun baru kami juz lepaking kat sunway dgn myvic members......tak ramai....dalam 10 org....then from kedai tu we olls leh tgk fireworks dari sunway lagoon...juz nice...

argghh......mabuk mabuk is coming back.....tak boleh lama nak ngadap lappy.....so juz hapdet ckit2 jer....windu nak berblog.....:)

okla.....c u in the next entri .....

juz nice frm me....


luv 3 of us......wassalam.....

Happy New Year 2011....



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...