Friday, January 7, 2011

Got Promotion !!!!! Alhamdullilah.....rezeki anak...

Alhamdulillah........syukur atas kurniaan dan pinjamanMU Ya ALLAH.......

permulaan yang agak baik untuk tahun baru nie.......aku di naikkan pangkat kepada Manager.....wahhhhhh....teruja dengan pangkat tuh....heeee......tpi harus di ingatt.....biler dah naek pangkatt.....kerja nyer haruslaaaa bertambah.......amanah bertambahh......waduh2....capek ibunya ni nti......huk huk huk.....;p

perancangan untuk tahun ni juga suda ada.....semoga impian kami mempunyai "sarang" sendiri termakbul........tak kesah la kami masih PJJ.....tpi "sarang milikan sendiri" tu harusss adaaaa....bukan sewaan yer....dan smoga ALLAH memberi rezekiNYA kepada kami sekuarge...

selain itu jugak.......perancangan untuk biz kami di JB tu harus bergerak lebih laju n maju..............perbincangan telah dilakukan kami suami isteri.......dengan pengalaman yg aku ada selama berkerja dgn company org nih....aku boleh adaptasi kan pada biz famili.............semoga semuanya berjalan dgn lancarr.................aku kene yakin...rezeki kami selepas berkahwin n rezeki anak yg aku kandung ini tetap adaaaa dan mintakla melimpah ruah.........aminn yarabal alamin.....

so selagi rezeki aku masih di sini...aku akan tetap terus berjuangg.....yeaahhh yeahhhh....eh..mcm amuk ler fulakss.....;p

selain dari itu.....aku nak kurangkan kos2 mana yg tak patot.....mana yg boleh minimize kan akan aku minimize kan......sebab biler ada anak nih......tumpuan bnyk pada dia....

apa2 pun syukur.....news hari jumaat nie........bagi sedikit kegembiraan pada aku....semoga akan ada kegembiraan yg mendatangg......



dats all for today..........


love 3 of us....


wassalam....




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...