Thursday, January 13, 2011

...mimpi blackberry....

huahuahua.....klakor giler mlm tadi nyer mimpi......boleh plak aku mimpi henpon blackberry...huhuh....padahal takde la minat kat phone tuh...coz button dia kecik....tak sesuwai dgn aku yg selalu sms time driving.....hua hua hua.....plus nak jaga phone bebetul smpi tak jatuh atau terhantuk....takdela...aku bukan dat person yg caring kat henpon...biler nak cepat...atau tgh marah....henpon aku campak2 jer......

tpi aku suke sony nyer henpon....lama giler sey aku pakai sony nih.....rasa di hati nak pakai touch screen nyer....tpi........incik hasben tak kasik....katanyer leceh la...apala....takper....satu hari nanti aku nak beli jugak......nak gak merasa yg touch screen tuh...huhuuh......tunggu duit dari langit tuwunn....baru beli occay...@_@

alhamdullilah ari ni dpt hapdet blog......lama sey aku tak hapdet blog aku neh.....kemalasan melanda diri plus aku mabuk......susah u olls mengandung nih......igt senang....tpi sape yg dpt senang tuh alhamdulilllah lah....bagi yg susah mcm aku neh....kene bnyk sabar jer la......ikan dah la tak leh makan.....sebut ikan pun aku nak muntah neh...ntah la kenape......biler sebut ikan.....otomatik igt bau hanyir ikan.......mcm dah di set2 je kepala nih......

so skrg aku bnyk makan ayam jer la....tpi seme aku makan masakan mak aku occay......klu kata beli kat luar tuh ada la 2 kali kot......itu pun aku amek laut yg sama......nasi puteh n ayam gulai cili kering tuh...dak kedai tuh pun dah perasan.......sayur2 lagila aku tak layan....aku skrg tgh nak cari vitamin C.....nak ganti zat2 sayur yg aku tak dpt mkn tuh......lagi satu...perut aku pun tak nmpk sgt....yerlah...mkan menda yg tak kene asek muntah jer....so apa je la yg tinggal tu baby aku tuh....bulan 2 ni ada appt dgn doctor....dia nak scan seme...ujian darah....etc....hopefully aku ok la yer....

esok incik hasben balik sgbesi....waaahhh.....tak sabo....winddu giler kat hasben aku tuh....pastu ahad nanti kitaorg balik jb sesama.....coz monday aku ada keje ckit kat sana....

okla....boss besau suda masuk....gtg....daaaaaaaaaaaaaa



luv 3 of us.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...