Monday, January 24, 2011

monday bluess

monday bluesssss......huh...tak suke hari isnin..........sebab kene bangun awal.....:(

alangkah besttnyerrr tak g keje....tpi duit masuk tiap2 bulann........takpun masuk keje ikot suke....boss tak marahh....org lain pun tak tgk sakit hati....ahaksss.......biler la nak masuk keje ikot suke tu ekk.....itu ai kene tanya incik hasben ai la yer tuan tuan dan puan puan...;p


today aku breakfast nasi lemak....fuhhh....suda 3 bulan aku tak makan nasi lemak di awal pagi.....dulu makan asek muntah2 jerk....skrg alhamdulillah dah boleh masuk.......besshhh.....

tpi aku ada satu lagi tabiat yg masih tak leh cover.....iaitu peninggg....camner la nak handle kepala jgn bagi peninggg......asek pening jer.....pagi pening...tghari pening...mlm pun pening....aku pun naek pening memikirkannya............minyak cap kapak aku dah nak dekat abess.....nak kene beli baru ni.....pastu minyak balm aku pun dah tggal cikit.....tpi takper.....stok bnyk.....

so disebabkan aku pening di waktu tghari......aku baring ler kejap kat bilik blkg....sungguh empuk sofanyer......lepak dlm sejam cantek laa....lagipun break time....

pastu bos suda masuk ....apalagasss....aku kene cuci muke ler...amek instruction jap kat dia..then sambung keje...sambil keje sambil fb n berblogging.....ahakss.....itu kalau mood ok.....klu mood tak ok....jgn harap aku nak ngadap fb ker...blog ker......



ehh..ehh.......nak muntah plak rasanyer......nak chow dulu........daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...