Tuesday, January 18, 2011

kl-jb-kl

...asssalamualaikum....

arini aku masuk keje...setelah bercuti semalam.....so kire 3 ari la yer kengkawan plus wikend......mlm tadik aku smpi kl kul 1.30am.....hadooiii....sgtla penat....tpi incik hasben lagi penat kot....coz dia yg drive....aku tido jer kat kete.....coz mabuk sey....pening kepala aku....kesian incik hasben aku drive sensorang jb to kl....tpi dia ckp dia tak penat....sangap pun takde.....maybe sebab dah terminum air nescafe 2 cawan before gerak ke kl...penangan nescafe mak nyer la tuh...huk huk huk....

so today suami sy akan pulang ke jb.....naek bus ler....tenghari karang aku balik umah then ngantor dia ke bus stand....hurmmm.....rasa tak nak kasi dia balik jer.....coz aku rindduuu....:(

semalam aku ada interview kat Jb....hopefully dpt la keje kat Jb....bukan apa....leh stay dgn incik hasben aku.....aku ni sejak mengandung emosi sgt terganggu....hanya incik hasben je la yg boleh pujuk.....huh....mcm tak caya je tuh aku....ker emosi tu anak aku punyer ekk.....dia kot yg nak selalu dgn ayah dia...coz memula aku dpt tau aku ngandong..hasben aku yg demam2...haihh.....musykil...musykil....@_@..tpi apa2 pun ...aku pun memang nak slalu dgn incik hasben.....coz he's everything to me...deep in my heart....eternally...

takperla baby....klu ada rezeki kita dok jb dgn ayah...nti kita pindah yer....mama bukan tak nak pindah skrg.....ayah selalu ajak mama pindah ke jb....tpi mama nekad yg mama nak pindah sana biler mama ada keje....bukan apa....mama tak nak susahkan ayah.....mama ni ada hutang piutang yg perlu dijelaskan tiap2 bulan..hutang tayar 4 tu..crdt card..loan..bil2 yg ada n expenses mama lagi....pastu mama ni dah biase pegang duit sendiri.....so klu nak harap duit suami ni mama tak nak sgt.....kekadang tu boley ler...hikss..plus skrg kat kepala mama dah ada plan utk brg baby...cume belum masanyer lagi jer nak beli2 tuh seme...

uikss...dah nak dekat kul 12noon.....patotla lapar je perut aku nih....takper2...jap lagi aku chow balik umah....makan2....then baru anta hasben aku naek bus...fyi,aku dah bley makan ikan....tapi ikan grg la yer....ikan yg ada kuah2 nih aku tak berani nak makan lagi....takot terkeluar baliks.....coz yg ada kuah2 air ni kan kita boleh feel mcm hanyir....kepala aku ni selalu pikir mcm tuh....tpi dulu b4 mengandong...peberet aku gulai2 ikan air ni mcm gulai tempoyak ....singgang .....tpi biler dah tak boleh masuk dlm mulut nih.....mcm2 terpikir.....terbayang....hadoii...sabarr je la....

tpi peberet utama aku time ngandong ni masih lagi gulai ayam cili kering....tpi today tak tau ler nak melantak apa....tgk mana yg terliur kat tekak aku ni la yer.....

today keje kat ofis tak bnyk....then buat aku sungguh senang utk berblog...plus nak wat filing..coz dah lama aku tangguh nak wat keje filing aku nih....okla.....time 2 cau cin cau.....


daaaaaaaaaaaaaaaaaaa








luv 3 of us.....

note : btw,aku dah 10 minggu preggy....perut sakit utk pakai suar jeans.....motip: kene belik suar getah org ngandong.....sekian....:)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...