Monday, February 14, 2011

Perginya ayah sahabatku Jija......Al-fatihah

assalamualaikum....

sgt lama saya tidak menghapdet blog saye.....

biler dah balik n9...then cuti CNY lagik.....tros drag ke minggu seterusnyer......kemalasan melanda diri....plus aku dah tak bawak balik ke umah lappy nih....kerana apa??? kerana aku sudah malas nak bawak nyer ke hulu ke hilir.....tetibe bagi aku lappy ni sgt berat....aku mau bawak badan jer skrg....huh! pemalas kan aku neh......


sudahnyer blog aku neh semak samun sikit tuannyer tak kemas2......

disini aku nak kongsikan berita sedey.....sahabat dunia akhirat ku.....yg ikot blog ni mesti tau sapa....of COURSE jija.....la kawan ku ituw.....dia telah kehilangan ayah tersayang...sehingga arini pun dia masih di kgnyer......esok baru dia pulang ke shah alam.....seminggu lebey dia di kg......aku tumpang sedey....aku pun lama tak jumpa ayah dia....aritu ja ckp ayahnyer sakit then masuk hospital...pastu biler dah admitted....kembali ok ckit....tpi kita ni hanya manusia biase....ALLAH dah tentukan...maka pergi la beliau meninggalkan dunia ini.....aku tau....jija mesti sedey giler...tpi aku sgt rasa bersalah...kerana tiada di sisinyer biler dia tgh bersedey......hanya doa yg dpt aku sedekahkan.......masa aku dpt news ayah dia dah tiada......aku berada di Jb.......cuti CNY.....

sgt terkejut biler dpt news tu......ayah dia pergi waktu pagi....oh....tidak..tetibe aku rasa sebak plak.....mcm mana la keadaan aku yer biler tiba masanyer aku terhadap situasi tu...takmo pikir..takmo pikir....



aku doakan ayah jija dtmptkan di kalangan org beriman......dan marilah kita sedekahkan Al-Fatihah utk allahyarham........


Al- Fatihah....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...