Wednesday, February 29, 2012

syahmi & da twins

semalam aku visiting member myvic aku
dia pon bersalin saing2 aku jgk...
cuma aku awal 3 hari...
syahmi kuar 23hb..anak dia kuar 26...
both of us c-section...
aku sorang jer la yg kuar..
dia dpt twins u olls....


actually dia dpt move ke JB awal dari aku..
masa dia belum kawen lagi dah dpt moved ke Jb....
now she have to move back to KL..
mcm sireh pulang ke gangang la org kata..
coz her hubby transfer to KL...
got new job there..
so dia pon benti jgk la keje kat jb neh

now job hunting...
tpi keje kat kl senang jer nak carik...

so semalam lepas court case...
MIL aku ada urusan di area uma dia..
so alang2 nak pergi sana..
aku bgtau incik asben jom jengah dia kat uma MIL dia..
lagipon sejak deliver tak pernah pon melawat..
busy jer memasing...
so b4 dia move ke Kl....
aku visitting la dia kat uma MIL dia....

then ada few pics aku amek wat kenangan..

so hepi viewing...:)




eman buli syahmi..huhu






edan , syahmi n eman




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...