Thursday, February 2, 2012

bs syahmi

what a sad news that i received last nite...
ermm...syahmi dah takde bs...
so kene cari bs baru la nmpknya..
susahnya nak cari bs..haihhh..
tak pasal2 arini ayah jaga syahmi..
so kene work out neh nak cari syahmi...
klu tak tak senang aku nak keje..
kepala dok pikir nak anta kat mana n kat sapa...

tapi tula...bila dok pikir2 neh..
tgh2 sedih tetibe tros terpikir kan mak kat kl..
tadi pagi tepon mak citer kat mak pasal hal bs neh..
mak siap cakap dia boleh dok jb..tapi seminggu jela..
aku cakap tak payahla...mak ada abah nak kene jaga makan pakai...
kang tak pasal bising plak abah tuh..

klu kat kl pon aku tak bagi mak jaga..
aku bagi makcik2 kat jiran umah tuh..coz situ makcik2 muda2 lagik..
plus aku kenal doarang..
so keyakinan aku tinggi ckit..

ermm....sian anak mama...baru nak masuk 6bulan...
dah serasi dgn bs...
tpi nak wat camner kan...
klu bs dah taknak jaga coz penat dgn anak2 dia lagi..
so kita terima dgn hati terbuka jela..even ada rasa sedih..

tadik survey2 kat tenet ada la few bs..
and also few taska..
tapi asben plak tak nak anta taska...
aku nih klu dah takde choice....anta taska jela..
tapi kene cari yg betul2 punya la..yg ada lesen n etc..
coz skrg kene xtra carefull dgn taska..
dah bnyk sgt news yg tak enak di dengar..

Ya Allah kau permudahkan lah urusan ku ini Ya Allah..
Amin..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...