Tuesday, February 7, 2012

Baby Dining Chair

dining chair....
itu antara menda yg aku nak carik

bukana apa...si syahmi mcm dah bosan asek dok telentang....tiarap jek..
pantang aku tinggalkan dia...mula la dia melalak....nak suruh org pegang dia..
pandai kan anak aku tuuu...
abes tu klu aku dok pegang dia...mcm mana aku nak buat keje housework aku...
so solutions nyer aku letak kan la dia kat hall ..bentang tilam utk dia.... kasi tgk tv...

tpi aku ada sebey2 gaks..nak beli bumbo seat...
tapi yg baru mahal giler ler...
dekat 300 hengget...
klu second 150 hengget..
ermm...tu pun mcm mahal lagi....takde ke rege yg 50 hengget jer...ataupun pree...huhuu
tpi aku berkenan kat bumbo seat nih....

sila rujuk gambar di bawah


bumbo seat


pastu dlm dok sebey2..aku ternampak nih plak...


mcm murah jer...dlm 95 hengget jer...
tapi takot mcm tak secure sebab menda tu tak padat mcm bumbo seat...coz risau gak aku klu si syahmi ni lasak dok dlm tuh...maksud aku klu dia dok pusing2 n menyandar dgn kadar gaya yg lasak..baru terkebelakang menda tuh...maklumla..anak aku neh dah semangat....murah2 mmg murah...tpi nak tau berbaloi atau tidak...erm...

ikot ati tak payah beli..coz carseat dia ada....carseat tu pun 3 in 1....cradle,rocking n carseat..so for the time being nih aku rasa aku guna carseat dia utk suap dia makan nanti...

jimat sikit..leh beli menda lain...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...