Thursday, February 16, 2012

dah smpai JPO..hohoho...

hari ini syahmi behave...dia tido dgn cara yg bagi aku hokey laa..
mean aku takde la sangap bila bangun pagi neh..
dia terjaga kejap jer..pastu sumbat nenen sambil berbaring..
then dia tido balik...

today dah khamis...kejap jer.
esok dah jumaat...pastu wikend!!!
hah wikend kali ni nak g mana yer..
lepaking umah jer atau jalan2 cuci mata..
ermm...last week we all g JPO..Johor Premium Outlets...
huhuhu...ramai org hokey...plus ujan ....
dari uma aku nak ke JPO tu dlm 30minit jer klu ikot hway kempas..
so far kat JPO tu brg2 agak2 ok jer..
ada jugak barang yg aku tgk murah..
cth mcm baju cardigan..stendet la klu 80 hengget mcm tuh...ko tgk la kain dia..sedap sehh..
pastu jeans stendet gak....kat situ levis dia kira bleh beli la..
rege lebih kurang sama jer mcm kat lain2 mall...
kedai kasut plak bnyk kat sana..and ada vincci u olls...so sgtttt la hoookkayyy...
aku juz view je....bukan apa...kene control iman di dada...
no soping2 pleaseee ...tapi geramm jer nak tgk kasut....i luv vincci..
betol tak cik jija jijas....huhuh...

then ask for hanbeg...ofkos tersgt la bnyk..boleh juling mata tgk...
aku tgk dari luar jer...tak kuasa mak nyah nak masok tgk handbeg..
coz tak minat sgt aku nak tgk...
lagipon beg yg ado ni pon dah hokey..hagak2 leg sumbat pampers syahmi dah kire hokey..

other than that...ada gak kedai yg kene Q utk masuk...
ala...kire nak wat kedai dia exclusive la gitue..
tak leh masuk ramai2..nak bagi keselesaan kat org yg masuk nak tgk barang cenggitu..
tak kose mak nyah...
aku juz lalu je la kedai mcm tuh..tak hingin la aku nak Q Q bagai..
dgn stroller anak bagai kannn...pengsann***

tapi klu lapo tetibe n haus tetibe .
sana ada cafe...yg aku rasa mcm hate nak masuk
penoh sajerr...dok melepak aje la org yg dok dlm tuh..
aku and incik asben juz beli kudap kudapan yg stall tuh jer...
apa ntah nama dia...
aku lupe...
makanan dia mcm apam balik new style la mcm tuh..
taruk cokelat n frost ayam mcm tuh..
quit ok la..aku beli 2 so tak smpai 10 hengget..
tapi besar gabak la..
but tasty...n rangup hokey..

lepas dah jenjalan n amek pics sikit utk membuktikan kami dah sampai JPO..
so aku pon balik la ke sarang kami...opsss...lupe...
balik ke sarang mak mentua aku dulu...
patu baru balik sarang kitaorg..

so dis wikend igt nak g tgk pesta layang layang kat pasir gudang...
tpi mlm tadi incik asben dah bgtau..
nak pegi sana mesti jam giler babeng.
so bunyik da mcm tak leh pegi jer..
ermm...kene plan g tmpt laen neh..
takper syahmi...mama akan pikirkan tmpt lain agar kita boleh jenjalan...
sian kat syahmi kan tak jenjalan...(sian kat syahmi ke...mama dia yg gedik nak jenjalan...) huhuhu..

opsss...lupe plak nak tepek pics kat JPO..
nti takdela org ckp dok JB je lebey...tpi JPO pon tak pegi lagik.
org yg dok KL pon dah pegi..huuhu..
nti2 aku letak la..nak kene trasfer dulu dari hp..
kabel tak baawak ler..
ok la..da....
nak wat keje jap..

daaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...