Monday, February 6, 2012

Monday blues

waaaaaaaaaaaaa...kene keje..
orang lain sibuk berehat bersama kuarge kat uma..ada yg bercuti jenjalan bagai..aku dok pi keje la....nak wat camner....dah keje dgn company bertaraf pte ltd..so kene cuti kene polow dorang laa....alahai..klu tak boleh aku bersenang lenang dgn syahmi kat uma..

tadik asben dah msg..katanya kezen aku dah otw balik kl...actually kezen aku ada family day kat USS on dat sunday..so tumpang tido uma...so meriah la sikit uma aku ada org dtg tumpang tido..hehe...aku suka org dtg uma...murah rezeki kami sekuarga hendaknya...amin..

today syahmi kitaorg anta kat MIL...terkujat gak dia tgk tadi...then kitaorg bgtau la yg bs lama dia tak nak jaga dah...penat katanya...tpi today asben ckp bs dia keje kat warung...relief org lain katanya...ermm...dah la mira...tak payah amek ati lagi dah...bersangka baek je suda....jgn menilai keburukan dia pada kita..kita tgk plak apa yg dia dah bantu kita..aku kenang jasa masa dia bantu aku time aku bengkak susu dulu...okla...kita kene paham la..

asben nak anta kat maknya utk dijaga...tpi aku tak berapa nak kasi MIL yg jaga...coz dia mesti nak berehat..bukan usia dia nak jaga cucu dah neh...aku prefer anta kat org lain..maksudnya yg dekat2 la...yg senang kita monitor...
aku kene cari org jgk utk jaga syahmi...takboleh letak kat mil..aku tak sampai hati nak bagi dia jaga...coz jaga baby ni penat...aku takot dia lepak je jaga baby neh..

for time being nak mencari bs baru neh terpaksa letak kat mil dulu..erm..pening aku pikir pasal neh..time keje je pening..time cuti takde hal...
tadik asben ckap dia nak try carik bs yg dekat dgn uma mil...coz dia or mil kenal...coz dah lama dok situ kan...

InsyALLAH dptla jmpa bs yg boleh jaga syahmi..yg sayangkan syahmi dgn baek..itu pun dah cukup alhamdulillah...tpi klu yg jaga dia n sayangkan dia mcm anak sendiri lagi aku bersyukur ...


Salam Maulidur rasul......:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...