Thursday, December 2, 2010

moh ke gerik kite...

tadaaaaaaaaaaaaaaaa

haaa...aritu aku dah cakap kan...next entry aku nak citer aku n incik hasben pegi mana kan.....we all pegi ke Gerik,perak...
Gerik Signage..

gerik uamh makcek aku...dia ada umah sendiri...tpi tu kat chuar....yg kat gerik dia ada kedai runcit n kedai getah..so dorang kene la stay sana...wekeend or cuti2 baru balik ke umah sendiri kat chuar kati kat kuale tuh...klu tak umah tu bior kosong je ler....

yerlah...nak wat camner...rezeki dorang kat sana...

jarak dari umah kg ke gerik tu agak jauh la...coz takde jalan highway sepenuhnyer......so rasa mcm jauh jer..padahal sejam jer untuk smpi sana....gerik bukan bandar besar..it juz pekan koboi....so aku rasa....aku tak leh hidup kat tmpt mcm tuh..mesti mati kutu...huk huk huk..klu juz for jenjalan or cuti2...ok la..coz kat situ ada tmpt yg cantek..tasik2 nyer..:)

pakcek aku ckp next time we all dtg....kita pegi hotspring...so sygku incik hasben...nti kita pegi ea...:)
aku juga ada baca2 info mengenai hot spring tuh...then ada chalet kat situ...hotspring tu terletak kat Kg Air Panas...
Pekan Pengkalan Hulu


Chalet Hot Springs...


waa...teruja plak tgk keindahan yg belum kita terokai tuh....tu baru jer sikit...

okla....okla...dat day we all ada weding invitation..anak buah pakcek aku...so ni majlis sambut menantu...
kat kg je ada mcm ni...sungguh tradisional...i like!


makcek,pakcek incik hasben n mak ku....encem tak incik hasbenku...;p


hah...ni incik hasben ku dgn maksu aku plak yg ujung tu...azirah kezen aku pun ada...anak pakcu aku..@adik mak ku...


ni gambor pengantinnyer..kawen kezen sama kezen tau..sori ler jauh pic nya....aku maen zoom jer ni..coz mls nak amek depan2 depa....segan i u olls....;p


singgahsana mereka pada hari itu...biasela kat kg...bagus wat kat kg..jimat kos u olls...sedara mara yg tlg hiaskan..FOC..


lepas majlis..we all lepaking kat umah pakcek aku tuh..siap baring2..borak2..then incik hasben siap mandi lagi..utk freshkan diri before drive balik kuale...

so we all smpi kuale dlm kul 7pm lebey..then we all mandi utk siap2 blk kl...coz senin aku keje beb...klu ikot ati memang aku dok kat gerik lagi...next day nyer baru gerak balik..tpi apakan daya..keje menunggu esoknyer...

okla...itu ajer yg aku bole share dgn u olls apa yg terjadi last weekend...

so this weekend iaitu esok...we all dah nak berlepas ke Langkawi..yeahhaa..

so wait for my next entry yer u olls....:) cau cin cun...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...