Thursday, December 2, 2010

nunggu incik hasben smpi kl....

malam before ke Langkawi.....

sungguh tak sabar rasanyer nak ke langkawi..maybe sebab lama aku tak pegi kot.....entahlah...ataupun aku suke sgt bercuti skrg...lebih2 lagi dgn en,.hasben kannnnn......plus aku bercuti kat view yg aku suke..iaitu laut....aku memang suke laut......dari kecik lagi aku suke laut.....smpi aku bole hilang kat laut sebab terlalu asek ikut gigi air laut...smpi tak jumpa parents aku....tpi tu dulu...citer dolu dolu....klu nak tau..kene tanya family aku....sure dorang citer sakan punyer...huk huk huk......

secara kebetulan jugak....aku n incik hasben berjumpa pun di tepi laut......wahhhhhhhhhh.....terkenang mak nokss.......
*
*
*
*
*
*
btw,dlm fb aku ....smpi ada yg bercakap...."wah,asek g honeymoon jer..nti mesti ada gud news tak lama lagi.."inshallah....ada rezeki kami....kami terima dgn syukurnya....aku pun dah bersedia jadi mama..dats y we all tak merancang....ada rezeki ....kami terima ...klu takde....kene tingkatkan lagi usaha la nmpknyer.......chaiyok chaiyok incik hasben....;p

okla.....mata pun dah lalok nih.....kita jumpa next entry ok.....

luv u my hasben..cepat2 smpi..baby tgguuu..nti baby amek kat bus stand yer....muahh !!! ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...