Tuesday, December 14, 2010

ain wedding at Sg.Panjang...Sg.besar....

entri kali ni aku nak citer pasal last saturday punya weekend....aku n incik hasben ke Sg.Panjang kat Sg.besar.....wedding one of my frendz masa blajor2 dulu.....

aritu wedding aku dia dtg....so aku kene la berbudi bahasa balik kan....plus aku memang nak pergi wedding dia...klu dia sanggup dtg wedding aku....sure la aku sanggup dtg wedding dia...lagipun aku tak pernah g tmpt dia...dulu time blajar2...dia ada ajak dtg umah dia....

so hepi viewing her wedding pics....:)






..............so kepada ain...selamat pengantin baru...semoga kekal hingga ke akhir hayat....dan dikurniakan anak2 yg soleh dan solehah.....

myra dan suami mendoakan korang peroleh kebahagiaan di dunia dan akhirat....amin....:)

ok..............daaaaaaaaaaaaaaaaa......


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...