Thursday, December 16, 2010

....i'm not busy.....

...today kat opis keje aku dah siapkan awal2....maklumlah incik big boss nak tgk seme report ada kat dia....financial report....project progress...seme dah aku siapkan semalam....tadik pagi juz alter2 mana yg patot.....

today aku terlewat masuk opis...biasela ibu mengandung........today tak mabuk.....cume ngantok membatasi diriku...gara2 mlm td aku tgk citer csi smpi kul 12tgh mlm tadik.....bajet nak sambung csi:miami....tapi aku tahu daya kekuatan aku takat mana...karang mau ada yg masuk keje kul 10am....hiks...;p

tapi pagi ni aku selamat coz dato' g bfast dgn anak dia....so dia tak nmpk ler aku dtg lmbt...tpi dia paham skrg semenjak aku berbadan dua neh..lmbt sesaje..huk huk huk.....

alasan kukuh tuuuuu.....sure la aku mabuk....kenot drive la dato'....dat's y i'm late....huh.....sungguh efisen pekerja seperti aku ni kan....keh keh keh...ala....tipu sunat jer...lagipun aku bukan wat selalu...cume dlm sebulan tu ada la dlm seminggu dua aku dtg lmbt.....hehhee...huisskk....apa la mira ko nih...pecah telur tembelang.....

**** soriler geng...aku gurau jer...gilo apo nak dtg lewat slalu.....igt ko ada share ke dlm cmpny neh.....**...tpi aku ada tau...kenapa ??? tak pecaya ea......aloooo....percayaalaaaahhhhhh.......kasihmu lama tersulam....diruang paling dlm......ehhh...ehh....apesal aku nyanyi lagu ct neh...hadoiyai.....

takdela....juz joking....klu ada share pun.....aku tak worry ler dtg keje lmbt.....kata cmpny AKU YANG PUNYA.....tapi bukan AKU YANG PUNYA>......so hrp maklum.....

cume dis wikend...adik laki aku si bongsu aku tuh bertunang dgn org cheras.....so nak ler kene mengantor...so my incik hasben have to come to kl occay.....accompany ur wifey neh.....plus we have to go to clinic again.....check my stomach....sumtimes in pain...dun know y....




arghhh.....y so sleepy today...

okla..geng....time is running out.....aku nak get ready to chow....

daaaaaaaaaaaa................




luv 3 of us...smart,me n baby....:)







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...