Tuesday, August 14, 2012

syahmi dah pandai nyorok !

hahhhh..

kuss semangat ... aku dok mencari mana plak sikecik nih..
sbb bila aku masuk dpur sure dia mengekor dari belakang...
tpi kali ni takk...aku tgh sedap keletang keletung kat dapur..
kelibat dia jengah aku kat dapur takde ponn...
pastu dgr bunyik barang disepahkan pon takde....
bila aku panggil dia...tak menyahut pon....
seram plak hati aku bila aku aku tak nmpk kelibat syahmi kat ruang tamu...

aku pegi ler kat depan cari dia..hot spot selalu dia maen....
sekali takde..haihhh..pelik...
last2 aku jmpa dia kat mana korang tauu??

cer tgk gambar gambar di bawah...















hah ! tu diaa..dah pandai maen kat belakang speaker...
dah la situ bnyk wayar2...plug2....
hadoii la anakk..cube jgn nak wat kelakar seramm kat mama ko ni.....

now lepas aku dah dpt tangkap dia maen kat belakang tuuu..
apalagi...aku tolak terus ke belakang speaker tu rapat ke dinding...
dah tu dia ada hati lagi nak tolak balik kedepan tuu...
syahmi kuat sgt eaaa nak tolak speaker tuu...???

ishhkk....risau aku klu dah mula pandai maen wayar2 nih..
takot aku bila baca budak meninggal sbb hisap wayar yg tak di off...
dah la situ tmpt kitaorg charge henpon...

mintak selisih 44 malaikat la ....mintak dijauhkan perkara yg tak baek2......


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...