Tuesday, August 14, 2012

masak buke

alahaii....dah  mood nak cuti je dah nehh....tapi apakan daya..taon ni raya JB..
jadi tunggu sampei jumaat ler den kono kojee...
amek cuti awai2 pun bukan leh watper.huhu...
so simpan cuti utk balik KL...yeayy...

tgh godek godek henpon punya galery...
ya amppun..aku lupe nak hapdet apa aku masak sepanjang berpuasa neh...
ada yg aku amek gambarnyaa...ada yg tak sempat sbb dah ngap dulu...
hahahahhahaha
okla..jom tengok apa yg aku masak sepanjang puasa nih...
sedap tu subjektif..
asal boleh bagi asben makan sambil bertambah nasi tu kire oke la kann..huhu
kekadang mak mentua dtg makan....pon kire ok laaaaa....
huhuhu...

antara menu iftar dirumah utk taon 2012...

nantila...klu aku rajin or teringat nak amek pic menu apa aku masak..
nanti aku kasi haplod..n hapdet...
platting memang aku tak pandai....dun expect aku hias2 mcm hidangan lauk pengantin yerr..
huhuh...apa yg aku tauu...dah siap masak then letak kat pinggan or mangkuk yg ada jer..
except ada hantu rajin kat diri aku tuk wat platting cecantik...huhuh

menu kat atas tu seme simple jerr...coz aku masak menda yg tak ambil masa lama...
sbb aku ada dlm 45minit ke 1jam je utk masak...
wahh..mcm time mastechep fulakks..
yelah..aku abes keje kul 5..gedebak gedebuk otw balik then amek syahmi ...
then sampai umah pun dalam kul 6.15...6.30 paling lewat..
so harusss la masak yg simple present tense ...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...