Monday, August 13, 2012

I'm back!

Assalamualaikum....waaahh..lama betul tuan rumah tak masuk sini....busy bebenor yer yonggg..
hahahahha..busy kesana kemari....
last week balik kl..due to EL and from there dpt la berbuke dgn family aku...

seronok dpt berkumpul adik beradik..plus aku dpt tgk anak buah baru aku Arif Danial..
adik yaya anak kepada along akuu....
ok selain tu aku dpt gak beli baju kami anak beranak...
itu pun setelah decided naek moto je masuk KL...
anak tinggal kan dgn mak..sbb aku kesian giler dgn budak nanti..
sbb org sgt ramai..berasak2 ...huh ..boleh wat gaduh...sbb tolak menolak sana sini...

selain tu..mlm ni aku nak pulun abes wat kuih raya...
last week dpt la bwak kuih raya balik kl ckit..
sape yg teringat aku n syahmi..boleh la makan kuih tuh...hahahah..

okla...time to settle this and that..
sbb aku dah cuti dari khamis smpai semalam
so ada keje cikit lagi tak siap...huhu...

till then to be continue oke...

Selamat berpuasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...