Wednesday, August 22, 2012

# 1st Day Raya

1st day of Raya Aidilfitri..

Assalamualaikum...
kembali berkerja sekueknya.....hahahahah...sgt la tak suke...:(
nak wat camner..coz nak amek coti next week punya pasal..so harusla naek keje arini...
tapi ok per...jalan lenggang jer...tak busy pon...
cuma kedai mkn je la limited bila time raya neh..

Ok laa..nak hapdet cerita raya neh...
Pagi raya mcm biasa..berkumpul di rumah pusakan Arwah Tok Alim..
bermaaf maafan...uihh....meleleh air mata taw...sayu...
pastu sesi bergambar .....wahh..excited nak bergambar...sbb syahmi da besa...
so dia dah mcm retis jer aku tgk..
then we ols amek pic satu family...tapi tak leh nak share kat sini sbb kat camera pakcik..
nanti klu dah dpt pic nya aku share kat sini...huhuh...

pada pagi tu jgk la aku call mak aku...waaa..suara aku tak leh sedih2...
tapi suara mak aku dah sebak2 je aku dgor...
alaaa rileks la mak...mak tak leh sedey..if mak sedey ateh pon sedey...sob ..sob..
nasib baek aku pandai jaga pitching...so control laa suara..huhuh

lepas tu ada yg pegi kubur...aku tak pegi sbb aku tak berani nak bawak syahmi ...
tggu dia besar sikit la baru bwk dia g tgk kubur moyang , pakcik n atok sedara dia..
others than that ...weols jalan raya kat rumah kuarga angkat incik asben...
kat tmn kemas...nearby mak mentua nyer rumah je pon...

pastu melawat umah atok sedara belah arwah mak tok incik asben...aka nenek ..
actually...rumah dorang dlm area Kg Kurnia tu jgk...jadi tak perlu la takot jam ke tak
raya kali ni..
pengalaman yg berbeza utk aku....klu nak dikira..
ni kira 1st time beraya as wife n mother..melawat sedara..beraya kesana kesini..
sbb utk rekod...taon 2010 majlis kawen kitaorg lepas raya..
then 2011..aku dlm pantang lahirkan syahmi..so memang tak berjalan la kan....
now 2012...jalan  beraya sakan la kitaorg..sbb syahmi almost a year.!!!....Esok je taw...
How time flies...Subhanallah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...