Friday, August 3, 2012

menu buke nanti....

urrgghh..arini badan terasa la sgt sakit..pinggang lagi..hadoiii...
so dgn rasminya aku telah mendapat ABC = Allah Bagi Cuti ...
itu perkataan sepupu sepapat belah incik asben laaa....
korang paham kerr? hahahhaah...
tak paham tak per...biar la mereka dan  keluarga mereka yg paham..huhu..;p

mlm tadi berbuka aku masak ikan cencaru bakar...
alahaii..bakar pakai oven jer..huhu...
sumbar cili sikit kat dlm perot ikan tu..aku tak belah belakang pon...
pahtu masak sayur sawi grg..
dan air asam...simple present tense kan menu kitaorg!
memang aku akan masak 1 jenis lauk saje..

niat di hati memang nak amek gmbar....
tapi dgn keadaan yg sgt laparrr..
lupe trus nak hambek gmbr..takper2...next week aku wat lagi ikan tu..
sbb inck asben sukeeeee...then leh share and tepek gmbr kat sini...

dis weekend ada pot luck lagi tapi kali ni kat rumah moksu incik asben...
so aku tatau nak bawak apa...
nak masak apa ekk...
dgr citer dorang ada wat BBQ...hurrmmm...besttt tuu...
tapi igt nak buat dessert..see how laa...nanti aku hapdet pasal berbuka kat sana nanti k...
arini nak masak apa ikan keli ....................sbb ikan dah turunkan kat chiiled...
cam biase..incik asben suke keli grg garing2...
so aku nak wat ikan keli jirus sambal kat atas ikan tu nanti..huhu.
then sayur kacang buncis tumis udang kering....nyum nyum nyum...


eh..ok la..citer pasal makan lak .....tak baek tak baek...ptg kang citer eaa.

Ok Selamat Berpuasa !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...