Tuesday, March 1, 2011

Mac Suda...

Assalamualaikum......

sudah masuk bulan 3.....bererti baby dlm perut aku pun dah genap 4 bulan...alhamdulillah....semoga smuanya selamat ......hari hari yg aku lalui mcm biase...seorang ibu mengandung akan merasai sakit pening muntah loya.....huh...seme tu ado.....walaupun aku dah 4 bulan....but still muntah n pening2......utk drive jejauh lagi la aku tak berani....coz aku biler pening...cepat rasa nak pitam.....so jalan terbaek.....aku boleh drive pegi keje balik keje la yob.....

walaupun incik asben hanya ada sekali sekala je kat sgbesi....takperla...hati aku tetap hepi....baby pun sure hepi..coz mama dia hepi....:)
aku kene kuat walaupun sbnrnya aku tak kuat......emosi cengeng kene control.....tak boleh cengeng2 selalu...nti anak terikut perangai cengeng mama nya.....

ok....biler bercerita bab makan plak......alhamdulillah....aku dah boleh makan makanan yg aku terasa di anak tekak nih...cume...majoriti masakan adalah masakan mak...tekak aku bley masuk masakkan umah jer...klu kat luar tuh....kene tgk arr......klu tak aku tak makan nyer....

cume apa yg aku perasan...aku suke makan ayam...apa jenis masakn pun la...asalkan ayam....aku pasti makan bertambah 2x...haihh....setahu aku yg suke mkn ayam ialah incik asben aku....aku ni takde la antu ayam....tpi bler preggy nih....ayam je peberet aku....ko masak la apa sekalipun....aku tetap makan bertambah...huahuhauhuah.....

tu pasal perut aku dah kedepan kot biler asek makan ayam...kuikuikui....biorlah.....janji baby sehat n hepi.....:)

haih....biler time2 preggy ni....kemalasan utk hapdet tu terasa betol.....takperla.....aku hapdet mana yg mampu yer la.....hah! lupe plak nak citer....last week aku g konsert Maher Zain....walawey.....terbaekk sey.....untung dpt tiket pree....rege yg paling mahal lak tuh.....rm 297x2.....pergh....klu nak aku beli sendri....memang tak arr...huk huk huk.....untung anak mama dpt dgr lagu Maher Zain...semoga jadi anak yg baek yer dgr lagu2 berunsur keagamaan....

okla...time to bfast...then after 1 hour makan obimin.....daaaaaaaa

luv 3 of us...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...