Thursday, March 3, 2011

aku jadi konsultant ..hikss

sakit perut...angin angin angin......sampai biler la aku nak ilang seme2 angin yg ada dlm badan nih.....preggy ni pun angin penuh dlm badan.....senak2 di buatnya.....mcm mana la bb aku tuh yer dok dlm perut....hopefully tak de pape efek kat dia since aku badan bnyk angin neh....

today keje aku nak menyiapkan company profile utk CESB.....alhamdullilah..siap jugak la...tpi nak kenen upgrade sikit lagi...but not now la...aku ketandusan idea....kerana sibuk mententeramkan adik2 kat opis ni yg tgh putus chenta.....haihhh...kesian dak opis aku neh.....lagi sebulan nak bertunang dah....boleh putus mcm tuh je....cincin dah beli....brg hantaran je belum beli lagik.....tu la....klu bukan jodoh kita memang tak boleh wat apa.....

tpi syg la....kwn dah lama..berchenta lama sey....5 tahun...tpi break mcm tuh jer....si gurl pun dah siyes tak mo si boy neh....si boy ni dah merayu..pujuk...siap g tgu depan umah b4 dia nak g keje....but si gurl tetap keras hati....wat derk je kat si boy tuh.....itu blm kire si boy ni tgu kat opis si gurl tuh....last2...kelabu asap je la si boy tu tunggu....si gurl memang berkeras takmo jumpa ....waaa.....kuat betul penangan keras hati pompuan kan...hah..jaga2...pompuan klu dah marah n dah tak mo.....buat mcm mana sekalipun dia tetap tak nak....takperlaa.....klu si gurl tuh bukan jodoh awk.....mungkin ada jodoh lain yg dah ditetapkan utk awk.....sabar la yer bnyk2...

so today kl ujan dgn lebtnya....sama mcm pagi tadik...besh je tido....ptg2 gini nak balik umah dgn ujan2 nih sure la jammed bangat.....so aku kene get ready awal utk chow...huk huk huk.....

nowadays.....kejap je masa berlalu......esok da jumaat....haihhh...sgt la rindu pada incik asben sy.....ntah dia balik ke tak wikend nih.....kesian kat incik asben aku tuh......cian dia ulang alik kl jb wikend2....skrg plak dia bnyk job......alhamdulillah....rezeki baby kami...amin....smoga bertmbh lagi rezeki utk kami sekuarga.......tpi rinduuu la pada dia......haihhh......mcm baru berchenta plak..tpi nak wat cane kan....dah keje kami mcm ni...kene la berjauhan sementara waktu...smpi biler tuh kitaorg pun tak tahu lagi.....tpi klu boleh jgn la smpi anak kami ni dah beso....cian dia dpt kasih syg cikit2....coz parents dok asing2......aku kalau ada rezeki keje kat jb..memang aku chow...nak rasa idop bersama suami satu bumbung....bersama kami anak beranak...nak rasa pahit manis org ckp idop bersama......tpi itu seme hanya perancangan kami.....yg tentukan dan laksanakan tentulah yg maha Esa....aku hanya dpt berdoa jer sambil berusaaha......klu boleh biar anak kami lahir dulu.....

erkkk....sejukkkkyerr....aku ni kureng ler dgn sejuk2 nih....cepat bebal kepala otaks!plus kakit dan tangan aku seme tak reti wat keje ........coz sejukkkkkkkkkkk..aiyarkkkk.......

sambil2 keje arini ni aku layan citer smallville yg dah lama aku tglkan.....gila sey dah bnyk season aku tgl..........mmg tak catch up.....juz layannnnn je ..............hu hu hu..........

ok la geng.....nak out dulu......oppppss...lupe nak ckp....today ai lunch kat tesco....sgtla sedapp.....buleh gemukss dgn cepat la mcm neh....hadooiii...


luv 3 of us....


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...