Wednesday, February 16, 2011

1st time scan our baby !!!

Assalamualaikum.....

waaaa....sgt teruja dgn kehebatan Mu Ya Allah.....akhirnya...aku dpt melihat anakku di dalam pewutku....sgt teruja....tpi cian kat ayah nya....takde di sisi ketika aku scan baby tadi....alhamdullilah baby sehat....jantong dia sgt laju berdenyut...doktor ckp...jantong baby 2 kali ganda berdenyut dgn pantas dari jantong kita.....aku nmpk kepala dia...tgn dia..kaki dia...die gerak2....wahh....sangat comel....baby ku dah menjangkau 7.8cm panjangnyer....

anak mama baek2 tau dok dlm pewut mama.....takmo sakit2.....hepi2 je tau dok dlm tu..coz u've everything to me....biar mama sakit takper...janji anak mama tak sakit.....

i'm so hepi....biler scan n dpt tgk baby...asek senyum jer aku.....aku dah tak peduli menda lain....haihhh...:)

takper2...nti aku nak pergi scan kat tmpt yg boleh print pic scan baby....aku nak wat koleksi peribadi....

so now aku nak cari clinic yg boleh print out pic scan baby tuh.....owwhh......bestnyer....okla...dats all for today.............

luv 3 of us....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...