Friday, July 15, 2011

nursing bra & disposable panties...

Assalamualaikum...

lupe plak nak citer...yg aku dah jumpa dah barang2 terakhir yg nak bawak ke spital nanti......barang tersebut ialah...panties yg pakai buang....aka disposable panties dan juga nursing bra...


Disposable Panties


akhirnya aku dpt jugak disposable panties tu kat giant...aritu cari kat k4 size kecik....wisau aku tak muat....maklumlah....perot dah boyot....plus seme part dah besorr.....kang ada plak nmpk mcm g-string plak klu aku pakai yg size tecik....ahahahaha.....dah la panties ni utk letak pad...
nasib panties ni murah jer....so aku sambar la dlm 2 roll...dlm 1 roll ada 5 helai ke 6 helai....aku tak pasan plak....takper.....klu tak cukup bleh beli...itupun klu selesa la pakai..klu sok nti dah bersalin tak selesa pakai....aku pakai panties yg kain biase tu jer lerr.....so next item yg aku dah beli skali ialah...sila tgk kat bawah.....


Nursing bra..

hah...ni la rupe nursing bra....bra ni boleh bukak clip dia.....then juz appear breast utk baby feeding.....dan aritu aku dah try pakai...selesa u olls....tpi beli 1 je aritu....coz takot tak selesa...takperla....next time boleh beli lagi...janji selesa utk baby breastfeed.....dan tak payah nak selak2 habis bra .......:)


hah..mcm ni lah cthnya.....kan senang anak nak menyusu tuhh.....uisshh..tak sabar rasanya...nak menyusukan baby.....hari2 doa2 semoga ada susu utk baby nanti.......dah pasang niat ......barang2 utk breastfeed baby pun dah beli......

so kita ngomel next entri la yer pasal breastfeeding plakss.....nak share dgn u olls item utk breastfeed neh.....

walaweh....patotla lapar...dah kul 1.30 neh...harus kuar tapau makanan neh....okla....cau cin cau dulu......



luv 3 of us.....









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...